2013-2014

Velkommen til årgang 2013/2014

Holdet er for alle drenge fra årgang 2013 og 2014. Vi hygger os med at spille fodbold, og der er plads til alle (uanset niveau) på holdet. Så kom forbi til et par prøvetræninger og se om det er noget for dig. Kontakt gerne en af holdlederne forinden. Kontakt oplysninger står nederst på siden.

Træning

Som udgangspunkt træner vi efter et koncept, hvor vi starter med opvarmningsøvelser, herefter 3-4 stationer med forskellige øvelser og til sidst spiller vi kamp.

Vi træner udendørs hele året. Fra omkring efterårsferien til påskeferien træner vi på klubbens kunstgræsbane.

Vi spiller kampe i weekenden (primært i DBU-regi men også enkelte private), så der er rig mulighed for at komme ud og møde spillere fra andre klubber. Det er i høj grad glæden ved at deltage og gøre det bedre fra gang til gang, der er drivkraften, frem for den egentlige sejer. Men selvfølgelig spiller vi altid for at gøre det så godt som muligt og vinde kampen.

Vi bruger DBU´s Kampklar til kommunikation samt til-/ afmeldinger til træninger og kampe.  Det forventes derfor at forældre downloader appen og holder sig ajour via denne.

Praktisk info

Medbring: Fodboldstøvler, benskinner (ikke nødvendigt ved prøvetræning) og drikkedunk.

Hvis I vil høre mere, kan I kontakte en af holdlederne.

Vi glæder os til at se jer og jeres drenge i Måløv Boldklub.